רואים 6:6 או רואים 11:11 (והמספר הנוסף הוא..)

סדרת הטלוויזיה החדשה  של HBO "כאן ועכשיו"
כמו עוד אחת מז'אנר הסדרות הרוחניות של סוף העולם שנחתו עלינו בשנים האחרונות רומזת לנו ולכל מי שעוד לא התעורר – "ווייקי ווייקי , זוהי קריאה אחרונה" לחיות כאן ועכשיו לקראת קו הסיום של הדור האחרון.
הדור האחרון לתודעה הישנה של העולם הישן שכשמו כן הוא- "נעלם" מעינינו, שאנחנו משילים מעלינו כמו עור של נחש. אחרית הימים, מסתבר, כבר "כאן ועכשיו", כך גורסים מקורות יודעי דבר, ממש פה מעבר לפינה והאמת שזה אפילו נשמע לי קצת "אולד ניוז".

סינכרוניות זה כל הסיפור
היקום בנוי כולו ממספרים, כך כבר גילו לנו ב"מטריקס" בשנות ה 90 וכולנו תודעה  קולקטיבית אחת. כולנו שזורים האחד בסיפור של השני בדרכים נסתרות שמקודדות במספרים. בסדרה הזאת, מעבר לדיאלוגים השנונים, בולטת ההתעסקות הדרמטית (עד כדי אימה מיותרת לטעמי) ברעיון צירופי המקרים או במילה אחת – "סינכרוניות". את המושג "סינכרוניות" תבע הפסיכולוג קרל יונג, שהקדים את זמנו בכמה דורות, כדי לייצג את אותם צירופי מקרים בלתי מוסברים שחוזרים שוב ושוב בחיינו ונדמה לנו שיש להם משמעות, גם אם אין לנו צל של מושג מה היא.

הגיבורים בסדרה רואים את צירוף המספרים 11:11 שוב ושוב ושוב ושוב עד כדי איבוד שפיות דעתם (או שאולי הם אלה הנורמליים שהתעוררו וכל שאר הם הישנים?) כך גורמת לנו  הסדרה לתהות. הם רואים את שילוב הספרות הזה שוב ושוב על גבי צגי שעונים, בצורות אקראיות שנקרות בפניהם, בטבע, בכנפיים של פרפרים, בתאריכי לידה של מכרים חדשים וכו'.

אם גם אתם רואים צירופי מספרים שחוזרים על עצמם, אל דאגה, אתם לא לבד
מסתבר שבשנים האחרונות, הרבה מאוד אנשים רואים צירופי מספרים שחוזרים על עצמם (מעין הצצה אל המטריקס) ואת צירוף המספרים 11:11 במיוחד. מספיק לגגל באנגלית "לראות 11:11" ויקפצו כל כך הרבה כתבות, דיונים והסברים על התופעה. זו נחשבת מין קריאה קולקטיבית לאנושות להתעוררות רוחנית ולסינכרון גוף-נפש-רוח. קריאה שמגיעה מתודעה גבוהה יותר שמבקשת שנבין שאנחנו הרבה יותר גדולים ממה שהבלי העולם הזה לימדו אותנו להאמין, גדולים ממה ש"מוכרים" לנו מינקותנו במערכת החינוך, ברשתות המדיה, בטלוויזיה, בחדשות. אנחנו תודעה פועמת מתפתחת, אנחנו בוראים במהותנו ויש פה שינוי קוסמי אמיתי להבנת החומר גם לתלמידים המתקשים, שינוי שמתחולל לנו מתחת לאף. כן כן, אנחנו על סף עידן חדש של אנושות חדשה.

פילוסופיה אינדיאנית וצירופי מקרים
באופן אישי, די משעשע אותי לראות את פסטיבל המחולות והפירוטכניקה הכלל עולמית הזו בהם הוד רוממותו, היקום, מנסה לעורר את ילדיו המנומנמים בימים אלה, כמו הורה שמנסה להעיר את ילדיו לבית הספר לאחר החופש הגדול.
 לימודי הפילוסופיה האינדיאנית שלי לפני כ 15 שנה פתחו בפניי את הצוהר להתבוננות העמוקה בצירופי המקרים בחיי. צבעים שחזרו שוב ושוב בזמן מסויים, צורות, סמלים או חיות שהגיעו בכל מיני דרכים שוב ושוב אל חיי בתקופות מסוימות: יונק דבק שמגיע קרוב קרוב אל חלוני, כמעט מתדפק עליו בדיוק שעה לאחר שהבטתי במודעה גדולה ובה צילום של יונק דבש בעיתון, ולקינוח מגיעה אליי חברה חדשה עם קעקוע של יונק דבש וכו' וכו'. כך לאורך כל היום, כל יום, זה קורה. צריך רק לשים לב לזה. אז למה זה קורה לי? שאלתי אז, לפני שנים. "כי יש להם מסר עבורך – שימי לב!" כך לימדה אותי חכמת האינדיאנים, אם תביני את המסר הצירופים ככל הנראה יחלפו.

הארטפולנס זה כל הסיפור
"שימי לב ולא רק מחשבה" את זה הבנתי בהמשך הדרך. לא רק מיינדפולנס, אלא הארטפולנס. להוסיף את רכיב הרגש לסיפור ולערבב היטב. מחשבה שלא נטענת ברגש לא יכולה לחולל מציאות חדשה, ככה זה, מין חוק קוסמי שכזה. אנרגיה מתחוללת וגדלה איפה שהלב מייצר לה תדר ודומה מושך דומה. מסתבר שהלב שלנו הוא מחולל המציאות הגדול של חיינו.

והמספר הנוסף הוא…. 911
כמו אלו שרואים 11:11, עליהם נוכחתי לדעת רק לאחרונה, אני רואה כבר הרבה מאוד זמן את צירוף המספרים 911 , ממש כל יום וכל היום. היחיד שחלקתי איתו את זה עד כה הוא בני דין, זאת כבר בדיחה אצלנו בבית, ה 911 שקופץ כמה פעמים ביום לבקר אותי. בהתחלה זה נראה לי מוזר, למה דווקא המספרים האלו מופיעים לנגד עיניי כל הזמן?
חשבתי על אירועי ה 11/9 ונפילת התאומים ועל 911 מספר החירום של שירותי ההצלה האמריקאים ותהיתי למה דווקא הצירוף הזה מנכיח עצמו מולי שוב ושוב ושוב ושוב ושוב. האם זה תיקשור? ואם זה מה שזה – מה רומזים לי "מלמעלה"? והאם צפוי לי משהו משמעותי בתאריך הזה בעתיד? האם מכוונים אותי להכיר אדם שנולד בתאריך הזה?

שמתי לב שכשזה קורה לי זה מגיע בכמה מקרים שלהם אני מייחסת משמעויות שונות:
1. כתזכורת – להזכיר לי באותו רגע את החלק הנצחי, הרוחני והבלתי מתכלה שבתוכי.
2. כרועה צאן – ברגעים שאני יוצאת מכוונון, זו כמו מין קריאה להחזיר אותי אל העצמי הגבוה שלי.
3. כעידוד ונחמה – זה יכול להגיד לי שאני צודקת בדרכי ושאמשיך ולא אתייאש.
4. שימי לב – זה יכול לקרוא לי לתת תשומת לב מיוחדת למשהו שקורה באותו רגע!!!
5. לחברה – זה יכול להגיד לי "היי, את לא לבד" וזה גורם לי לעצור, לחייך, לנשום.
7. ד"ש – ולפעמים זה נשמע לי כמו ד"ש קטן או "בוקר טוב" מהישות הפנימית שלי.

תגידו לי מזל טוב – נפתרה החידה וקיבלתי השבוע תואר
אז השבוע אחרי עוד כמה 911 שנחתו עליי : (בשעון הטלפון יוצא שאני מסתכלת בדיוק ב 9:11 דקות או 11:09 , כולל התעוררות מחלום בלילה בדיוק ב 1:19 (די, נו תנו לישון!) או גבר שהגיע לשלם חוב במכלת השכונתית ועיכב אותי בתור ובסוף נדרש לשלם: איך לא? 911 ₪ או sms שנשלח אליי לאימות קוד מחברת ביטוח בטלפון 6-911 ועוד כהנה וכהנה) החלטתי לחפש בגוגל אולי יש עוד מישהו שחווה את זה כמוני ומה הופתעתי לגלות פתאום (!!!) שכמו הצירוף 11:11 גם הצירוף 911 מופיע בחייהם של אנשים, קצת פחות שכיח מ 11:11 אבל עדיין יש נוכחות (איך לא חשבתי לבדוק את זה כבר קודם? הייתי בטוחה שזו הג'ננה המיוחדת שלי ורק שלי)

911 , הסתבר לי לאחר שיטוט ברשת, זה המספר של "עובדי האור"
עובדי האור??? (אני שומעת בראש שלי את הבן שלי צוחק על אמא שלו שעובדת בחברת החשמל של היקום רק בלי המשכורת והתנאים הנוחים) 911 , כך מסתבר, נראה רק לאנשים רוחניים שנבחרו עוד בטרם לידתם להיות מבשרי התודעה החדשה והעלאת תדר השינוי בעולם. וואלה???? התרגשתי כל כך, כאילו סיימתי תואר וקיבלתי הסמכה רשמית מפקולטת השמים. ממש אישוש מאשר לתפקיד עם האחריות שממילא לקחתי על עצמי אינטואיטיבית, במיוחד בשנים האחרונות. 9 הוא המספר הנומרולוגי האחרון בסדרת המספרים ולכן הוא מסמל סיום ושינוי שאוטוטו מתרחש פה בעולם ו- 11 זהו סימנה של התודעה הקולקטיבית העולמית ויחד 911 מספרם של מבשרי השינוי . אם ככה מסתבר שאני סוג של נחליאלי רוחני, ציחקקתי לעצמי והייתי פשוט מאושרת.

עדיף להיות מאשרת מלהיות מאושרת, ככה אני תמיד אומרת
 להיות מאושרת זה לחכות לאישור חיצוני. אבל, פה אין לי תחושה שזה הגיע מבחוץ, האישור הזה הגיע מתודעה גבוהה שנמצאת בתוך כל אחד מאתנו ומחברת בינינו. ובאמת, מה שמעסיק אותי בשנים האחרונות יותר ויותר, זה לאן ואיך אנחנו ממשיכים הלאה כמין האנושי, ממש ברמת היום יום זה מטריד ומעניין אותי. יותר ויותר אני מתקשה להבין את הבלי העולם שמעסיקים את רוב האנושות כמו איזה כובע חבשה נסיכת אנגליה, מה ביבי ושרה אכלו או שתו, מלחמות השמאל-ימין-שמאל, היכן בר רפאלי נראתה ועם מי או מי ינצח במונדיאל, כשהיקום כולו צועד ומצעיד אותנו בצורה בולטת כל כך לקראת שינוי כל כך מהותי שגם אחרוני הספקנים כבר מתחילים להטיל ביצי ספק ולהתקפל. מרגישים את זה באוויר, בכאוס המשתולל, בבילבול, בזעם, במציאות המשתנה המשונה שאנחנו חווים, באובדן הדרך, בהתמוטטות מוסדות הסמכות והכוח, בהתרופפות כוחם ומוסריותם של המנהיגים, בסמים מכל הסוגים שנהיו דרך האמצע להשתקת כל הרעש הזה שבראש.

"זרם התודה ארט" קראתי לעסק שלי, אותו אני עובדת בשנים האחרונות
תודעה עם ארט, אמנות בשירות שינוי התודעה, זה ה"למה" שלי וכך חקקתי על דגלי. מקווה שמצליח לי, אבל זה מה שאני משתדלת לעשות כשאני פוגשת אנשים אצלי בסדנאות, באופן אישי וגם ביתר הזמן בחיים. מנסה להתכוונן כדי ליצור זרימה תוך פתיחות, הדדיות ונתינה, תוך פקיחת עיניים להבנת עצמנו הגבוה יותר כאן ועכשיו, לחולל אהבה ואחדות לא כסיסמאות וקלישאות רוחניקיות אלא כשירות של אמת חדשה, הכרחית של אחדות שאין מנוס מפניה ושמגיעה אלינו בצעדי ענק אם נרצה ואם לא נרצה. אחדות תגיע בדרך של קושי או בדרך של למידה ומודעות, בהטמנת הראש בחול או בעיניים פקוחות לרווחה?
אז מה עדיף? האפשרות לגמרי בידינו.

 ולסיום, וידאו קצר שמצאתי על המספר 911 ומשמעותו ותודה ליקום שהביאני עד הלום.

לימור שדות "זרם התודה ארט"
052-5205985

לרשימת סדנאות הקיץ הקרובות הכנסו

 

אם גם אתם רואים מספרים שחוזרים על עצמם, אתם מוזמנים לכתוב לי פה וגם לחפש ולבדוק עליהם ברשת על מספרים ומשמעותם.
הנה לדוגמה רשימה אחת שמצאתי על "מספרים מלאכיים" ברשת