תודה אוקטובר על הדלת הפתוחה

החודש, אוקטובר 18, פתחתי קורס ראשון של לימודים רוחניים דרך טכניקות של קולאז' ומיקס מדיה.

כבר הרבה זמן מדגדג לי לעשות את החיבור הזה ולא רק ללמד טכניקות יצירה וחקירה אמנותית או רגשית כלומר לא רק לעורר ביטוי אישי דרך קולאז', לא רק ללמד טכניקות יצירה וצמיחה יצירתית, בסדנאות חד פעמיות

אלא ללכת דרך יחד ולחבר נשים עמוקות שיוצרות אל פילוסופיות הרוח הגדולות של האנושות שהשפיעו ומשפיעות על חיי כבר הרבה שנים. לעשות זאת בדרך של קשיבות, של מדיטציה והתבוננות פנימה בחיינו דרך אסכולות חוכמה שונות.



בתור קולאז'יסטה ותיקה אני לא מפסיקה להתפעל מהז'אנר הזה – קולאז'. פשוט, צנוע, ידידותי לכל משתמש, כזהמכניס אותנו פנימה אל תוכנו בקלות, שמגלה לנו את סודות הבטן שלנו דרך הידיים.

פשטות של חומרים: דבק, נייר, מספרים, צבע. אבל מורכבות גדולה של חלקים שמדברים ביניהם.

קולאז' הוא אפשרות לחיבור. הוא מחבר ומאחה חלקי נפש נידחים שלנו, הוא משקיט ומרגיע את הנפש והוא גם מפתיע אותנו ומגלה לנו חלקים נסתרים בתוכנו שלפעמים שכחנו או שעדיין לא שמענו על קיומם.

אבל מעבר לפן המרפא, קולאז' גם עוזר לנו להתחבר לרוח הגדולה, לאחדות האוניברסלית, אל חלקי השלם הנצחי והמקודש ואת זה ממש התחשק לי להעביר הלאה.

אז איך הולכים את הדרך הייחודית שלנו בביטחה?
איך יודעים מהי הדרך שלנו בכלל?
איך מתבוננים בשלם דרך סך החלקים?
איך מצטמצמים ואז שוב מתרחבים?


המון שאלות…

 

מה מאפשר לנו כל אחד מהצדדים הקוטביים?
איך רותמים אותם לטובתנו?
ואיך חיים איתם בכיף?

אלו רק כמה שאלות ששאלנו החודש.

ישנן כל כך הרבה שאלות נפלאות ומעניינות שאפשר לקחת לחקירה האישית שלנו דרך יצירה. יצירה היא תפילה, אני תמיד אומרת. איזה כיף לי ואיזו זכות גדולה נפלה בחלקי שהצטרפו אליי לדרך שואלות חדשות שישאלו יחד איתי את השאלות.

אני מברכת את כל הצועדות לצדי השנה…

אלו שנרשמו לקורס שהחל באוקטובר והאמת שהייתה לי ממש הפתעה גדולה על ההיענות ומקבוצה אחת שחשבתי לפתוח נרשמו בסוף נשים ל- 3 קבוצות שעוברות את אותו הקורס והתהליך שלי במקביל.

תודה גדולה ליקום על השפע. תודה מסמנת מה אני מזמנת עוד.

ואין ספק שהעידן שלנו הכאוטי, המהיר, הדיגיטלי יש כמיהה גדולה לריפוי יצירתי, נשי, חומל ורך.
יש כמיהה לחזור לעולם הרוח ואל מדורת השבט בה יושבות נשים, גוזרות ומדביקות, מאחות חלקים ומפנות מקום לרוח הגדולה לשכון ולהדהד ביניהן.

כל התמונות כאן, ממתקי העיניים האלה, הן חלק קטן מיצירות שנוצרו בסדנאות קורס חודש הפתיחה, ואחרי כל העושר הזה, מחכה כבר לראות מה יביא איתו החודש הבא.

עד הפוסט הבא, תהנו, תיצרו, תאהבו.