קראת לה אסתר

אני טסה השבוע לאמסטרדם כדי לפגוש אותה לייב, את האגדה הג'ינג'ית הכתומה מטקסס שמלווה את חיי בשנים האחרונות – אסתר היקס – המתקשרת את אברהם.

עם תמהיל של כשרון, שנינות, חכמה, נדיבות לב והומור משובח אסתר היא לגמרי המורה הרוחנית הגדולה שלי ודרך הלימוד שלה הוא לגמרי מיי-קאפ-אוף-טי. אפילו הקדשתי לה את אחד מקלפי קולאז' הנשמה שלי שיצרתי לחפיסת חיי. קלף של מי שהיא חברת קהילה שלי. מורה. חברה. מלווה. מרי פופינס מודרנית

אנחנו מבלות לנו יחד דרך הרשת במדיטציות בוקר, בשטיפת כלים, בפקקים ובדרכים, בעתות טובות ובזמנים קשים. היא "אפ ליפטרית" אמיתית, תמיד מרוממת אותי. היא מתקשרת את הקולקטיב האנרגטי "אברהם" שהיא מכנה ברוב הומור "אברהם היקס" וכששמעתי שתגיע הקיץ מארה"ב לאזורנו (הולנד) לסמינר לימודי ידעתי מייד שאסע כדי לחזות בפלא ולבדוק לו את הציציות מקרוב.

אז מה הסיפור שלה ועל מה היא מדברת?
בשתי מילים – על "בריאת מציאות" ואיך להתנהל עם העולם הזה וחוקיו כדי ליצור חיים טובים לעצמנו ולסביבתנו. זה קצת מזכיר קבלה וקצת חסידות ועוד כל מיני דברים אחרים שלמדתי מעולמות הרוח. אבל קצרה היריעה מלספר את כל פלאי חכמת הדיוק שרכשתי והנפלאות שבראתי בעקבות לימודי "אברהם" במהלך השנים, חלק מהחכמה הזאת שלה אני מלמדת ומעבירה הלאה בקורסים שלי שמשלבים לימודי תודעה עם יצירה עשירה בקולאז' ובמיקס מדיה ובכל זאת אנסה לתמצת ולפשט פה את המורכבות

12 דברים משמעותיים שלמדתי מאסתר ואברהם:

  1. לפני הכל באנו כדי ליצור חיים, להשתתף במעשה הבריאה, כל אחד מאיתנו.
  2. אנחנו עושים את זה ע"י הרצונות והתשוקות שאנחנו יורים אל היקום בכל רגע כדי לברוא חיים.
  3. תפקידנו להתיישר מול המענה של היקום לרצונות שלנו כמו כדור שמוסרים לנו בחזרה ולהדביק את הקצב.
  4. להתאמן באפשור זה להיות אמן של אפשור, זה דורש מיומנות, מתחילים בצעדים קטנים, 17 שניות של טוב יגרמו לרטט להתרומם, עכשיו תוסיפו עוד 17…
  5. חוק המשיכה אחראי על התגובה לרטטים שלנו והוא משמש עבורנו כמגבר וכמקפצה לשלב הבא.
  6. לפני שהרצון מתממש הוא כבר ממש "יש" רק בפורמט אנרגטי.
  7. הוורטקס – היא מעין קופת חיסכון אישית אנרגטית שמאפסנת את הרצון הזה עם כל שאר הרצונות שלנו ברמות שונות של הבשלה, זה לא הולך לאיבוד, זה תמיד שם.
  8. רטט שיקבל מאיתנו מספיק תנופה יקרום עור וגידים ויתממש, כלומר יחווה במציאות החושית שלנו, מה שרוב האנשים קוראים לו אמת או מציאות.
  9. האמת שנראית לעין לא ממש חשובה, גם ביטוי אישי של כל מה שבקישקע שלנו הוא לא ממש חשוב. כיוונון הרצון ושמירה על רטט גבוה חשובים יותר – כי הם מחברים אותנו לאמת גבוהה יותר אמת נצחית.
  10. התנגדויות פנימיות – פחד, ספק ורטטים נמוכים יאטו ויחלישו את הרצון ואת קצב המימוש שלו, אך הם עוזרים בהולדת רצון מדויק חדש. שמחה, חמלה, התרוממות רוח מאפשרים מימוש מהיר.
  11. אליינמנט – איזון ויישור אנרגטיים הם הרטט הכי גבוה לחיבור שלנו אל האחדות, השורש, מקור כל הדברים, חיבור שאפשרי רק מתוך שמחה.
  12. המטרה הכללית של הכל בסופו של דבר היא התרחבות אנרגטית שיכולה לקרות רק מתוך בחירה ברטט גבוה- שמחה, פתיחות, נדיבות, תודה, התפעמות. לשם אנחנו שואפים והבחירה תמיד תמיד בידינו.

אמנות היא דרך נהדרת מבחינתי להסביר ולהבין איך העולם שלנו פועל ואיך אפשר ליצור מציאות דרך יצירה.
באוקטובר הקרוב אני פותחת 2 מחזורים חדשים של הקורס היצירתי "קולאז' מודעות ופילוסופיות רוח" .

10 מפגשים מלאים בשמחה גדולה של יצירה, של מפגש אנושי חם, בסביבה לימודית שבה אני שמה דגש על תדר של שמחה וכיף שלא סותר את העומק אליו צוללים.  התרוממות רוח דו-שבועית בקבוצה קטנה.

נשארו מקומות ספורים –
לפרטים: לימור שדות 052-5205985